ADWORDS'TE TEKLİF STRATEJİLERİ
Herkese Merhaba
Bugün sizleri AdWords stratejileri hakkında
bilgilendirmek isterdim.
Ancak bende AdWords stratejilerini yeni yeni öğreniyor
ve uygulamaya çalışıyorum.
Derslerimde öğrendiğim bilgiler ışığında İnternet
araştırmaları sağlayarak yararlı olan her bilgiye ulaşmak ve ulaştığım
bilgileri paylaşmaya özen gösteriyorum.
Bildiğimiz gibi dijital her zaman gelişmekte ve
yenilenmekte bu yeniliğe ve gelişmelere her zaman ayak uydurmamız gerekiyor ve
her zaman daha çok bilgi edinmemiz gerekmektedir.
Benim gibi genç ve dinamik daima değişime açık
bilgilerini taze tutması gereken öğrenci arkadaşlarımın da var olduğunu
biliyorum.
Dijitale meraklı, hevesli ve istekliyiz.
İnternet'in güzel uygulamalarında vakit geçirmeyi
seviyoruz.
Ancak bazı stratejiler var ki bilmeden geçilmiyor
öğrenmeden olmuyor.
Bu yüzden bana yararlı olan bir kaynak bilgiyi
sizlerle paylaşmak istedim.
Diliyorum size de yararlı olur.
''Bazen bilmediğimiz konularda yorum yapmamalıyız, ya da
yalan yanlış bilgiler ile insanların zamanını çalmamalıyız buna istinaden
dürüst olmak istedim ve alıntı yapmadım.''
Kaynağı belli olan bir veriyi paylaştım.
İyi Okumalar...
Manuel TBM (Tıklama Başı Maliyet) Teklifi
Bu teklif stratejisi, AdWords uzmanları tarafından en çok tercih edilen stratejidir. Ciddi bir zaman gerektirmesi ve bütün kontrolün sizin üzerinizde olması gibi zorlukları vardır. Ama bununla birlikte bütün anahtar kelimeleri birden fazla metrik üzerinde değerlendirme imkanını da bize sunması gibi avantajları vardır.
Tıklamaları En Üst Düzeye Çıkarma
Bu teklif stratejisi size bütçeniz dahilinde günlük olarak alabileceğiniz en yüksek tıklanma sayısını almanızı sağlar.Teklifleri otomatik olarak değiştirerek, sizi en ucuz tıklamalara ulaştırır.
Bu stratejiyi, trafik dışında bir beklentiniz olmayan, sınırlı sayıda dönüşüm verisine sahip olan kampanyalarınızda tercih edebilirsiniz. Bütçe sınırı nedeniyle çok fazla gösterim kaybı yaşadığınız kampanyalarda da yine bu stratejiyi deneyebilirsiniz.
Geliştirilmiş TBM
Bu stratejiyi seçtiğinizde Google tarafından teklifleriniz test sürecine sokulur. Algoritma anahtar kelimelerin dönüşüm sağlama olasılıklarına göre tekliflerinizi arttırır ya da azaltır. Yani esasında dönüşüm optimize edici gibi çalışmaktadır.
Dönüşüm Optimize Edici
Kampanyanız yeterli dönüşüm verisine sahipse (Son 30 gün içerisinde 15 dönüşüm), Google teklifleri sizin yerinize optimize ederek, daha fazla dönüşüm getirmeyi deneyebilir. Eğer dönüşüm performansınız dalgalanmalardan uzak ise bu strateji tekliflerinizi başarılı bir şekilde değiştirebilir.
Doğru bir teklif stratejisi uygulamak için hedeflerinizi iyi bilmeli, düzenli testler ve güncelleştirmeler yapmalısınız.
Kaynak : https://pazarlamasyon.com/
Yorumlar
Yorum Gönder