İLETİŞİM DANIŞMANLARI KURUM VE MARKALARIN OLMAZSA OLMAZIDIR.


İLETİŞİM DANIŞMANLARI KURUM VE MARKALARIN OLMAZSA OLMAZIDIR.


İletişim danışmanları yalnızca danışman değil iyi birer stratejistlerdir.

Her kurum veya marka stratejilerini başarı için şekillendirir. Bu başarının sırrında da iletişim danışmanlarının payı büyüktür.
Marka ve kurum algısının yaratıcıları da iletişim danışmanlarıdır. Günümüzde her marka iletişim danışmanları sayesinde var olmaktadır. Uygun ve stratejik iletişim teknikleri sayesinde markaların veya kurumların imaj ve itibar sahibi olmasında öncüdürler. Her marka ve kurumun hitap ettiği hedef kitle farklıdır. Bunun sentezini ve doğru iletişim kanalını bulan, yaratan ve yolunu çizen ise iletişim danışmanlarıdır. 
Markaların ve kurumların doğru anlaşılmasını sağlarlar. Hedef kitleye uygun mesajlar seçilerek kurum ve markaların tanıtım planlarını hazırlarlar.
Kurumsal kimliğin yaratıcıları olan iletişim danışmanları markanın konumlandırmasını güçlendirecek şekilde logo, slogan çalışmaları gerçekleştirir. Aynı zamanda markaya özgü yazı fontları kurumsal kimlik araçları düzenler.



Markanın vizyonu, misyonu, hedefleri, değerleri ile markaya kalite katarlar. Her markanın kendine özgü bir kültürü ve hikayesi vardır bunu şekillendirmede de öncülük eden iletişim danışmanları bu sayede hedef kitle üzerinde aidiyeti sağlarlar. Markaların ve kurumların kendi sektörlerinde yarıştıkları rakiplerini takip eder ve onlar ile savaşmaktan çekinmezler.
İletişim danışmanları marka ve kurumlar için hedef kitle üzerinde marka değeri oluşumunda etkin rol alırlar. 
Tüketiciye hoş görünen, cazip, çekici, tüketiciye sunduğu hizmet kalitesi itibarıyla tek olan bir marka imajı oluştururlar. Markaların ve firmaların her platformda tüketici ile bağ kurmasını sağlarlar. Sosyal sorumluluk projeleri ve sponsorluk anlaşmaları ile doğru etkinlikler de ve toplumsal görevlerinde marka ve firmaların topluma yararlı etkilerini ortaya koyarlar. Bir markanın olmazsa olmazı bu yüzden iletişim danışmanlarıdır.

Yorumlar